Inbjudan till presentation av Pandox delårsrapport januari–mars 2023

12 apr, 2023, 08:30

Pandox AB (publ) publicerar sin delårsrapport för perioden januari–mars 2023 den 26 april 2023 kl. 07:00 CEST, följt av en webbsänd telefonkonferens kl. 08:30 CEST.

En separat presentation om den internationella hotellmarknaden, fristående från Pandox resultatpresentation, hålls därefter av Robin Rossmann, Managing Director, STR International.

För att delta via telefon, vänligen använd något av nedanstående nummer:

SE: +46 8 505 163 86

UK: +44 20 319 84884

US: +1 412 317 6300
Pinkod: 4762730#

För att följa presentationen via webbsändning, vänligen använd följande länk: https://ir.financialhearings.com/pandox-q1-2023

En inspelad version av webcasten kommer att finnas tillgänglig på www.pandox.se.

Anders Berg, SVP Head of Communications and IR, +46 (0) 760 95 19 40

Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 12 april 2023, kl. 08:30 CEST.

Pandox är en ledande hotellfastighetsägare i norra Europa med fokus på större hotell på viktiga fritids- och affärsdestinationer. Pandox hotellfastighetsportfölj omfattar 158 hotell med cirka 35 500 rum i 15 länder. Pandox verksamhet är organiserad i Fastighetsförvaltning, som omfattar hotellfastigheter med långa hyresavtal med marknadsledande regionala hotelloperatörer och ledande internationella hotelloperatörer, samt Operatörsverksamhet, som omfattar hotelloperatörsverksamhet som Pandox bedriver i sina helägda rörelsefastigheter. Pandox grundades 1995 och bolagets B-aktier noterade på Nasdaq Stockholm. www.pandox.se