Pandox AB (publ) bjuder in till digital frågestund den 12 april

6 apr, 2021, 11:00
Som framgår av tidigare publicerad kallelse kommer Pandox årsstämma 2021 att genomföras enbart genom förhandsröstning, utan fysisk närvaro av aktieägare, ombud och utomstående. Som en tjänst till bolagets aktieägare arrangerar Pandox en digital frågestund med Pandox vd Anders Nissen om verksamhetsåret 2020 den 12 april, kl 10:00 – 10:45 CEST. Vid frågestunden, som är skild från årsstämman, deltar även Pandox styrelseordförande Christian Ringnes samt Dick Bergqvist från valberedningen.

Frågestunden genomförs endast digitalt och hålls på engelska.

För att följa webcasten, gå till https://tv.streamfabriken.com/pandox-q-and-a-2021.

Det är möjligt att ställa skriftliga frågor under presentationen. Det går också att på förhand ställa frågor via ir@pandox.se.

Anders Berg, Head of Communications and IR, +46 (0) 760 95 19 40
Erik Ax, Communications & IR Manager, +46 (0) 707 13 77 06

Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 6 april 2021, kl. 11:00 CEST.

Pandox är en ledande hotellfastighetsägare i norra Europa med fokus på större hotell på viktiga fritids- och affärsdestinationer. Pandox hotellfastighetsportfölj omfattar 156 hotell med cirka 35 000 rum i 15 länder. Pandox verksamhet är organiserad i Fastighetsförvaltning, som omfattar hotellfastigheter med långa hyresavtal med marknadsledande regionala hotelloperatörer och ledande internationella hotelloperatörer, samt Operatörsverksamhet, som omfattar hotelloperatörsverksamhet som Pandox bedriver i sina helägda rörelsefastigheter. Pandox grundades 1995 och bolagets B-aktier noterade på Nasdaq Stockholm. www.pandox.se