Inbjudan till Pandox Hotellmarknadsdag 2017

20 sep, 2017, 10:00
Pandox håller sin årliga Hotellmarknadsdag den 21 november 2017 på Hilton Stockholm Slussen. Årets tema är ”en dynamisk och osäker värld och dess innebörd för hotellsektorn”, som utforskas med hjälp av välkända internationella talare. Presentationerna inleds kl. 13:00 och avslutas omkring kl. 18:00 svensk tid.

Pandox introducerade Hotellmarknadsdagen redan 1996 med målet att spegla och analysera viktiga omvärldsförändringar och bidra till att öka kunskapsnivån i hotellbranschen. Sedan dess har dagen utvecklats till en dynamisk mötesplats för beslutsfattare i den internationella hotellindustrin.

Vänligen besök www.pandox.se för mer information och hur du kan anmäla dig. Eventet riktar sig till deltagare från hotellindustrin, investerare, analytiker och media. Vänligen observera att antalet deltagare är begränsat.

Anders Nissen, VD, +46 708 46 02 02
Anders Berg, Head of Communications and IR, + 46 760 95 19 40
Annelie Sundström, Executive Assistant, +46 737 07 97 78

Informationen lämnades för offentliggörande den 20 september 2017, kl. 10:00 CEST.

Pandox är en ledande hotellfastighetsägare i norra Europa med fokus på större hotell på viktiga fritids- och affärsdestinationer. Pandox hotellfastighetsportfölj omfattar 122 hotell med cirka 27 000 rum i elva länder. Pandox verksamhet är organiserad i Fastighetsförvaltning, som omfattar hotellfastigheter med långa hyresavtal med marknadsledande regionala hotelloperatörer och ledande internationella hotelloperatörer, samt Operatörsverksamhet, som omfattar hotelloperatörsverksamhet som Pandox bedriver i sina helägda rörelsefastigheter. Pandox grundades 1995 och bolagets B-aktier är noterade på Nasdaq Stockholm. www.pandox.se