Presentation av Pandox AB:s bokslutskommuniké januari - december 2015

15 jan, 2016, 11:00
Pandox AB publicerar sin bokslutskommuniké för perioden januari – december 2015, den 18 februari 2016 kl. 07:00 CET. Institutionella investerare, analytiker och media hälsas välkomna till en telefonkonferens kl. 09:00 CET.

Hållpunkter (CET)

07:00 – Delårsrapporten publiceras via Cision och www.pandox.se

08:00 (cirka) – Presentationsmaterial publiceras på www.pandox.se

09:00 – Telefonkonferens med VD Anders Nissen och CFO Liia Nõu

09:30 – Frågestund

10:00 – Telefonkonferensen avslutas

För att följa telefonkonferensen online gå till http://media.fronto.com/cloud/pandox/160218. För att delta i telefonkonferensen och ställa frågor, vänligen ring in på något av nedanstående telefonnummer cirka tio minuter före konferensstart.

SE: +46 (0)8 5052 0114
UK: +44 (0)207 1620 177
US: +1 334 323 6203
Access Code: 957163

En inspelad version av telefonkonferensen kommer att finnas tillgänglig på www.pandox.se.

Camilla Weiner, Head of Investor Relations, +46 (0)70 752 08 57

Anders Berg, Manager Investor Relations, +46 (0)76 095 19 40

Pandox är en ledande hotellfastighetsägare i norra Europa med fokus på större hotell på viktiga fritids- och affärsdestinationer. Pandox hotellfastighetsportfölj omfattar 121 hotell med drygt 25 000 rum i åtta länder. Pandox verksamhet är organiserad i Fastighetsförvaltning, som omfattar hotellfastigheter med långa hyresavtal med marknadsledande regionala hotelloperatörer och ledande internationella hotelloperatörer, samt Operatörsverksamhet, som omfattar hotelloperatörsverksamhet som Pandox bedriver i sina helägda rörelsefastigheter. Pandox grundades 1995 och bolagets B-aktier är sedan den 18 juni 2015 noterade på Nasdaq Stockholm. www.pandox.se