Presentation av Pandox AB:s delårsrapport för det tredje kvartalet 2015

15 okt, 2015, 16:45
Pandox AB publicerar sin delårsrapport för det tredje kvartalet 2015, den 5 november 2015 kl. 07:00 CET. Institutionella investerare, analytiker och media hälsas välkomna till en telefonkonferens kl. 09:00 CET.

Hållpunkter (CET)

07:00 – Delårsrapporten publiceras via Cision och på www.pandox.se

08:00 (cirka) – Presentationsmaterial publiceras på www.pandox.se

09:00 – Telefonkonferens med VD Anders Nissen och CFO Liia Nõu

09:30 – Frågestund

10:00  – Telefonkonferensen avslutas

För att följa telefonkonferensen online gå till http://media.fronto.com/cloud/pandox/151105. För att delta i telefonkonferensen och ställa frågor, vänligen ring in på något av nedanstående telefonnummer cirka tio minuter före konferensstart.

SE: +46 (0)8 5052 0110
UK: +44 (0)20 7162 0077
US: +1 334 323 6201
Access Code: 955721

En inspelad version av telefonkonferensen kommer att finnas tillgänglig på www.pandox.se.

Camilla Weiner, Head of Investor Relations, +46 (0)70 752 08 57
Anders Berg, Manager Investor Relations, +46 (0)76 095 19 40

Pandox är en ledande hotellfastighetsägare i norra Europa med fokus på större hotell på viktiga fritids- och affärsdestinationer. Pandox hotellfastighetsportfölj omfattar 104 hotell med cirka 22 000 rum över åtta länder. Pandox verksamhet är organiserad i Fastighetsförvaltning, som omfattar hotellfastigheter med långa hyresavtal med marknadsledande regionala hotelloperatörer och ledande internationella hotelloperatörer, samt Operatörsverksamhet, som omfattar hotelloperatörsverksamhet som Pandox bedriver i sina helägda rörelsefastigheter. Pandox grundades 1995 och bolagets B-aktier är sedan den 18 juni 2015 noterade på Nasdaq Stockholm.

Downloads